har käkat lite tacos med familjen och nu sitter jag här och....

har käkat lite tacos med familjen och nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på skön musik och jag bara längtar tills jag flyttar hemmifrån för ja som inte alla kanske vet så ska jag ju då flytta till USA när jag har utbildat mig klart så ja, jag längtar väl till att typ gå ut vara fri och bara leva livet! många tror att detta inte kommer hända? men jag menar vill jag något så slutar jag inte kämpa förens jag når det jag vill :) det är bara sån jag är. men om jag ändrar mig så ja då stannar jag väl i detta skit land, asså hatar vädret så jag kan inte överleva här :p jag ska flytta.

men stallet idag: jag red på fältet, där jag red lite markarbete, jag övade mest på att hon skulle gå i ett lungt tempo, vilket hon gjorde hela tiden?! :O hon vilade igår och jag var helt förbered på mycket arbete för att hon skulle gå så fint som hon gjorde. asså hästen var helt otrolig :* helt underbar och amazing! hon gick jätte fint och blev tillochmed pyttelite svettig ;) jag tror att det är för att snön är borta, jag vet inte vad som händer med denna sötnosen när snön kommer, haha hon blir jätte heet i ridningen och sen när snön är borta som idag då så var det ju ingen snö på fältet och då är hon hur cool som helst och lyssnar super. haha och så va det ju då en liiiiiiiiten snö "fläck" och hon typ fick dampet, vi travade bara över den och hon typ hoppade till as högt :p ja hon är speciell. och det är just därför jag älskar henne så ♥

snart är det ju melodifestivalen, eller är det det? :p jo det är det väl, men hm är det något att kolla på? ska nog ge det ett försök.

(kommer ett inlägg nu direkt efter detta, ett ganska långt om ett minne för den låten jag lyssnar på nu.. usch, bölar nästan)

//bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0