hej!

hej!

idag känner jag mig mycket bättre! fast inte helt frisk än men iaf.
idag vaknade jag bredvid syrran i min säng då hon blev rädd mitt i natten och vågade inte sova själv i sitt rum :p haha  och hon ska vara 17 snart 18? men det spökar faktist i hennes rum :O as läskigt! om ni ville veta så heter spöket Emma :) haha (ett internt skämt) men iaf, sen gick jag upp och så satt jag ute i solen lite och så drog jag till stallet. fixade allt och så sprang amanda en långsida med henne, och jag bara hoppades att det skulle se bättre ut, men tror ni att det gjotde det? -nej. :/ men men, det blir att ringa ATG nu på måndag så får vi se vad som händer :) men jag bostade på henne och lite så. och fy vad hon har börjat fälla ;p haha.

kvällen var tänkt att jag skulle till amanda men jag stannar hemma isället. ska ansrt hoppa in i duschen och sen ska jag städa klart mitt rum. lite mindre roligt. sen blir det väl inte så mycket mer ikväll... kanske ringer amanda så får hon se till att komma hiit till miigg :) hihi.

kram! bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0