hejsan!


hejsan!

idag åkte jag direkt till stallet som vanligt. jag fixade allt och så red jag iväg barbacka til fältet :) det gick jätte bra hon var frammåt och underbar som alltid :* (eller oftast;) haha.

nu har jag precis duschat efter att jag har tränat lite styrka. det är riktigt bra för ridningen att vara stark i sina muskler. klart är det bra annars med men iaf så blir det en bra kommbination med rindningen :) jag lär ha träningsvärk imon eftersom att jag är ganska otränad :p haha jag som va värsta biffen förut. :/

men ska dra nu , ses!
pusspussss! bella

(den där "wannabeen" kommer aldrig bli lika känd och snygg och sööööööt och bäst som justin ;O han sjunger väl bra.     men neeeääee.) =min åsikt. hiihihhihi.

 här får ni en liiiten bild för en gång skull när ag ändå är på mammies och pappies data ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0