kvälls babbel

Tjenna!

ligger i sängen med datan och kollar på Big brother. sjukt program.

jag  mår iaf lite bättre nu, eller ibland och sen blir det likadant igen, men inte så som det va förut som tur va. jag är nog helt frisk efter helgen :) fast det känns lite som om min hjärna ska trilla ut ut örat eller nåt :p haha! har sååå ont i huvudet, men har varit värre.

imon blir det nog bara ta det lugnt, och så måste jag ju till stallet en runda. sen blir det liksom inte så mycket mer, tråkigt asså! men vad ska man göra, jag skulle gärna umgås med lite vänner och kanske tagit en runda på stan? 
och när jag vaknade imorse så var det snöö ute?! snacka om att jag blev chockad! hoppas att det försvinner under natten. ;)

och hönni? ni är ganska dåliiga på att kommentera, jag menar vi har ju ändå hyfsat många läsare så det måste väl vara något som ni har lust att säga till oss? något ni undrar? vi svara på alla frågor vi får :)

men nu ska jag sluta mitt babbel. så godnatt! sovsött. kram bella.


 
hahahhahahahahahah! så skööön bild på min lilla pärla! xd den är tagen förra våren, haha blir alltid lika glad när jag ser den :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det ser ut som att hon ler! =)

2011-03-19 @ 19:39:43
URL: http://sofiaedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0