kvälls snack

dags att nana nu så detta blir väl sista för mig idag, och matilda och saga har inte bloggat något idag ? :O herrugud. jag får väl blogga lite extra ;)

hoppas att ni alla sover sött för det kommer nog jag göra, sen imon ska jag dra ut till rinkan direkt på morgonen för vi har elevensval och då ska jag, matilda och saga fota lite, så vi ska va hos henne och ta lite kort och sen drar vi oss till skolan för att åka till torsår för att kolla på en musikal, Moulan Rouge. (tror det stavas så?) hehe. men iaf, sen ska jag ju då till stallet. hon ska nog få vila imon med.. men ska kolla henne imon om hon fortfarande cpar bakbenet. tråkigt när pållen blir skadad :/ men sånt får man ju bara ta när man har häst, allt är inte som att sväva på ett moln, det är hårt arbete,tid,skador osv, men det är ju såklart mycket mer bra saker, alltså dom bra sakerna är ju mycket fler än dom dåliga ;) och man ska egentligen absolut inte hacka ner på ryttare. Tänk på att det är nästan 500kg eller mer som vi tar hand om varje dag ;) aja slut snackat nu, vi hörs imon.

kram! bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0