nuu äntligen, verkar det funka som vanligt, återstår att se ;)

men här sitter jag än en gång framför min sk "kära" data.  Kom nyss upp från stallet där alla tre hästapollarna fick lite massage! riktigt nice tyckte dom det var, haha alla stog o sov. suupersött! hihi dom bara gäspar och ser hur muppiga ut som helst! meen as always, älskar jag dom iaf :)


lilla goodie, kliar det bakom örat?? haha så sött..



men nu ska jag joina "pluggarklubben".. eller ja jag har tänkt de och kommer förr eller senare bli tvungen att göra de es vi har so läxa tills imon..
läxor är väll igentligen rriktigt onödigt? fruktansvärt ;) hehe


ajja det här får väll vara allt från mig
pussssssssssssssssssssss
Matilda


snyggast stil på bilden eller vad? hihi macciis kör iaf på en som e riktigt sööt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0