OBSESSED

tjoooobrreee!! :)

har precis kollat på film med syrran och så har vi tjockat oss med lite kladdkaka, även att jag inte mår så bra och inte kunde njuta av den fullt ut så var det ändå mumsigt. ;) asså jag får sånna cp kramper i magen? typ helt plötsligt känns det som att jag får en kniv rätt i magen, precis under revbenen. NEJ fan nu blev det så igen :(( vet inte heller ¨vad det är? blä! hoppas bara att jag inte behöver åka till sjukan.. och jag klara inte av att skriva mer nu, för min mage dödar mig :/ vi ses senare om jag överlever.

//bella

Vi kollade på Obsessed. Så sjukt bra film!! har redan sett den en gång innan men den är lika bra nu ! :) Beyonce är med i den, och ja hela filmen är verkligen sjukt bra! spännande,läskig^^, rolig, och störd ;) haha. men den rekommenderas starkt! :)
 ha en bra kväll! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0