ojdåojdå..

hejsan , jag har inte alls varit aktiv här kan man säga!
men iaf tänkte jag köra på den där mallen som bella kör på ! hoppas det blir bra :)

i varje fall så anledning till både sega uppdatering och att jag snor den från henne är att det inte händer något roligt som man har lust att skriva här :D! ajja i varje fall, jag börjar idag, på dag 1! :)

Dag 1 - Presentation av mig själv

okej okej, då ska vi se vad som finns att säga om mig! jag heter ju då som sagt matilda lindberg, och fyller 15 i juni (yy'. Jag tror jag brukar vara glad och är helt enkelt som jag är ! :)hihi suuper svårt att förklara. Jag har ju då en liten poonny, Maccan, som jag verkligen tycker om. att rida är absolut det bästa som finns. Att hoppa och tävla är en så otrolig känsla, helt amazing! Jag tycker väldigt mycket om att kööpa en massa saker så vi är fiina när vi hittar på en massa bus också;) haha nä men det är väldigt roligt det med.
Jag skulle helst leva i ett land där det är sommar 365 dagar om året men nu gör jag inte det. Jag går på falkenbergskolan och bor på en "gård" ( och nej, ingen bondgård, en herrgård!) lite, pytte liten bit utanför kalmar där vi har hästarna hemma! :)

hmm, det där var väll lite kort om mig, hehe hoppsan ni fick veta liite iaf ;)!


 näääämen här har vi mig, i egen hög person!
hehe

imon kommer jag skriva om:Dag 2 - Presentation av mina hästar

pusssssssssssss
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0