OMG!

OMG!

Jag är jätte nere nu.. jag kollade in en blogg som amanda hade länkat på sing blogg, den handlar om justin bieber och lixom lite skvaller om honom. och när jag läste och såg filmerna dom hade lagt ut och bilderna... asså han har ju förändrats totalt.. :/ jag är ett riktigt bieberfan, jag älskar justin bieber och hans musik,  förut var han alltid så snäll,omtänksam,rolig och log hela tiden. men nu är han motsatsen.. tragiskt är det! och och jag ska lägga in lite skvaller då, så visste ni att justin är tillsammans med selena gomez?? :o dom har ju hållt på förut men båda sa ju klart och tydligt att -nej, vi är bara vänner. men nu går dom ju runt och håller hand, pussas och allt möjligt. jätte kul för dom, verkligen, fast jag är lite avundssjuk hahahahahahha ;) men iaf, det är vissa justin bieber fans som har lixom gått på selena, och hon har sår i ansiktet o.s.v alltså har hon blivit överfallen,knuffad och tilloch med påkörd? av justins fans? är det inte helt sjukt?

men läs bloggen själva. den är jätte bra och intressant att läsa, om man nu gillar justin bieber ;)
http://justindrewbieber.blogg.se/ -KOLLA IN! står helt sjuka saker och helt sjuka filmer och bilder.


jag tänkte bjuda på lite bilder från deras blogg, men det funkar inte -.- som vanligt så är min data damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0