shasha bloggen!

shasha bloggen!

Jag bloggade inget i morse, som ni kanske såg ;) men det berodde på att jag bara var för lat för att sätta på datan. haha, men iaf,

Stallet idag: jag åkte dit och mådde prima och allt var bra, men sen när jag skulle sitta upp så började den där j*vla mensvärken igen! fyfan säger jag bara.  men jag red i väg med freja iaf, som då idag var första dagen hon fick börja rida efeter den där blödningen i armen som hon fick när vi red ut sist och hon trillade av.
Vi red på fältet och ja allt blev bara värre, Jasse skötte sig lika bra som igår! helt underbar är hon :* men jag mådde bara sämre och sämre, så jag fick avskuta ridningen efter typ 35-40 min.. Men jasse fick sin motion och jag var nöjd med henne. Det var ju så underbart väder idag med så super härligt att rida :)

ikväll är det ju först Ponnyakuten och sedan är det ju solsidan, :D skoj skoj!

hörs sen. //bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0