spa-dag. varje dag?

jah du den frågan kan man ställa våra kära hästapollar.
Jätte myyyysigt att bada lerdag, varje dag!
dom ser på hagen som ett spa!
dock är det inte jätte mysigt att borsta av leran vaarje dag...



så idag gjorde jag som jag antar alla andra hästägare gör, använde pälsglans!

dessa tipsar jag om


Miracle Groom nånting nånting, inte riktigt koll vad det heter. det gör det lättare att borsta ut, lenare och tar även bort skit! :) inte bara i man o svans, utan om hästen har en fläck på rumpan, om den som maccan råkar ha en vit fläck där, sprutar man på lite , torkar med en handduk och wips! är det nästan totalt borta , de blir vitt igen istället för brunt...! super bra ! :)





Show Sheen gör det lättare att borsta ut, super bra , pälsglans på högnivå ;)


dessa två använder iaf jag mig av :D funkar super ;)


pusssssssss
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0