tjenatjena:)

tjenatjena:)

just nu sitter jag i mitt rum och har precis tränat lite styrka som alltid ;)
ska snart dra mig till duschen, sen käka och sen är det ju GLEE ikväll :))) me like!

Stallet idag: jag åkte dit efter skolan och ja så fixade allt och red sedan iväg till fältet. red sedan i bara ca en kvart pga att jag kände att något var helt fel med jasse.. och det var det...hon gjorde något konstigt med bakbenet :/ hon är nog inte riktigt halt men hon har förmodligen fått en sträckning när hon och hennes små vänner har busat i hagen.. :/ men hon får nog vila imon så får jag se på fredag om hon har blivit något bättre.

vi hörs mer senare. puuuussss! bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0