Tjenna, har varit i...

Tjenna, har varit i stallet och nu sitter jag och lyssnar på musik och minnen kommer fram.. kollar även igenom mina bilder och där finns det riktigt mycket som väcker minnen. så jag är på riktigt depp humör just nu. :/ buhuhu.

men det ska inte gå ut över er. Idag förljde pappi med till stallet och hjälpte mig.
Jag klippte jasses man, så nu är den söt och stubb igen :)) asså jasse är liksom inte jasse om hon inte har stubb, det bara är så. men ja det blev inte riktigt lika bra som det brukar bli men det var för att den hade blivit så lång och tjock så att den började lägga sig och då blev det lite svårare att klippa men det blev ändå ett hyggligt resultat ;) haha och det blev inte så mycket bilder men jag tog några. dom blev inte speciellt bra men dom får duga så ska jag ta lite mer bilder nu framöver.





vad tycker ni om manen ? :) själv tycker jag att jag är en mycket begåvad frisör ;)



haha ja som ni ser så blev det ju inte direkt några proffs foton men det är ju alltid något? ;)

sist får ni en bild på Liptuz och GT :)




KRAM ! BELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0