tjingeling

tjineling :)

sitter i mitt rum och mår fortfarande dålig :/ asså det är lite läskigt för när jag reser mig upp så snurrar allt och jag trillar nästan, och så har jag inga krafter, jag måste lyfta ex ett glas med båda händerna? och jag går saktare än en 99åring med rullator -.-. det blir ingen skola för mig imon! blä! kommer att komma efter sjukt mycket. och sen kan jag inte helelr åka till stallet :( saknar min lille snuttefia något sjukt mycket :( fast jag kan ju inte rida eftersom hon är halt men att bara träffa henne.. buhu. vi ska till ATG snart så vi får saker lite mer klart för hon är inte svullen eller varm eller något.. så det är ju något som liksom inte syns men ändå syns? haha fattar ni :p aja,och har precis kollat på glee, asså det är nästa så att det är veckans höjdpunkt ;d, eller det finns många , men den serien är ju bara för bra! och även desperate housewifes som visade sitt första sesongs avsnitt igår :)))  

men ska snart lägga mig tror jag, om jag kanske inte stannar uppe och kollar lite på jersey shore, och big brother ;) haha riktiga geek program men det är ju faktist humor i dom iaf ;)

så ska dra nu ha en fortsatt trevlig onsdags kväll :)

kram! bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0