tjollahopp!

tjollahopp!

hemma från stallet nu. det blev inget tidsinställt för det funkade typ inte? aja, jag red ju idag då, och hon känns likadan... det hade inte blivit bättre. men hon får vila några dagar nu så får jag se hur det blir, om det inte bättras så får vi väl ta och ringa majsan massör :) så kanske hon kan hjälpa oss at hitta felet.

nu har jag precis kört ett snabbt och effektivt hårt träningspass. som vanligt då ;) jag har ju gått upp litegranna så jag ska träna bort allt nu innan sommareb :p hahah. även att jag är nöjd med hur jag ser ut bara att jag vill få mer muskler. :) thats it.

kvällen blir inte särskilt rolig.. ska nog kolla finalen av melodifestivalen sen sätter jag väl på en film eller nått. får se.

(lyssnar på wakawaka och som jag har sagt tidigare. Gothia 2010 ♥)

kärlek till låten.

//bellaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0