tjoo,igen,

tjoo, igen,
jag kollade ju på black beauty, och asså den va hemsk :/ men sååå sjukt långtråkig så jag var tvungen att stänga av den. så satte jag på The last song :) och den är ju alltid lika bra.

snart bär det av till stallet. Gunilla ska hjälpa mig att kolla om jasse fortfarande cpar benet. hoppas att hon inte gör det! men även om hon inte gör det så ska hon skrittas idag. för det ser mer ut som att hon är spänd på något sätt än att hon är halt liksom. och då är det ju alltid bra att skritta dom. och idag ska syrran hänga med ut, haha hon är livrädd för hästar, men hon har faktist ridit på jasse ;) travat och allt helt själv ;)
asså jag är den ända i min familj som är hästintresserad, eller pappi har ju liksom blivit det när vi köpte jasse så han och jag är hästnördarna som kollar ponnyakuten varje söndag ;) haha.


mer bloggning när jag kommer hem :) kram! bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0