tidsinställt

detta är ju tidsinställt så förmodligen sitter jag på lektion just nu.

hade ju sovmorgon idag och det är alltid lika sköönt! tror nog att jag gick upp runt 8, och ja, jag bryr mig faktist inte så värst mycket hur jag ser ut i skolan? vad har det för mening? asså man ska sitta på lektioner och lära sig saker, inte gå dit för att visa upp sig? jaja, alla får ju göra som dom vill :) och haha jag bryr mig ju såklart men asså inte överdrivet, som jag har liksom kläder som jag bara tycker är bekväma, och inte så väldans mycket smink bara för att se lite fräschare ut :) men som sagt det är ju från person till person.
men ni ska veta att jag älskar att fixa mig ;) jag älskar att sminka mig och ha lite piffigare kläder, aja, ses senare! (orkar inte skriva mer) hehe :p

puss! /bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0